Mysdag!

Mysdag idag :) när regnet smattrar på fönstret är det supermysit att sitta framför brasan och läsa.Igår var det tjejkväll med Wilma, Fille&Isabelle vi kollade på film och satt och tjockade oss.Mormor har också varit här Jag älskar dig mormor<3 mormor e bäst! Ni kanske har märkt att jag har gjort om bloggen :) det tog lite tid men nu ska jag hålla den i toppskick! Ni som inte är så tekniskt begåvade (mej inräknad) så kan man ta hjälp av den här supersidan! www.designadinblogg.se mkt praktisk.Har inga planer idag förutom att jag ska sitta barnvakt ikväll till min lillebror på 3,5 år, jippie! men asså han däckar typ vid 7 så skitjobbit blir det väl inte :D Tror  jag ska hyra en film ikväll också någon som har några filmtips? Ska kolla lite sidor nu och sen kanske jag kommer med lite vill ha tips:) 
Ha en superbra dag
Smackie Erica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0