Tisdag :)

Hallojs idag blev det skola -.- okay vi gjorde inte så mkt gick igenom schemat och så och sen kollade vi när Stefan holm hoppade höjdhopp så okey jag måste säga att vi faktiskt har rätt schysta lärare :)
Alla små skitsjuor ser så små ut :D fy Erica men det är faktiskt så.Vi slutar typ halv 4 varje dag och ingen håltimme och ingen sovmorgon okay det suger-.-
Imon ska vi typ te skälby och jag har ingen aning om vad vi ska göra där men det blir säkert trevligt...not, bara det inte regnar så är jag glad:)
jag har sett världens finaste väska på forever21 love it bringar med en bild ;)
Men nu ska jag ta itu med mitt gitarrspelande ;) vill kunna spela nickelback rockstar wtf, får fixa det :)
ska gå och be mamma skriva på ngr lappar från skolan
Ha en bäst dag allihopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0