Tjingeling

Hejsan jag måste berätta något för mina kära läsare, det är typ glapp i min kamera så det blir inga bilder från skälby idag, som om ni skulle vilja se dom iaf.Men jag kan berätta lite kortfartat det va skitlångt att gå,hälften stack och köpte kaffe eller cola, Wilma blev helt in love i grisarna och sen lekte vi kanelbulleleken (fråga inte ens vad det är för något!)
Har just susat in på Wilmas tjusiga blogg, hon har världens snyggaste stil.Klicka in er på den vet jag (: wwilmaa.blogg.se 
Om öhh. 18 dagar fyller jag 14! Stor dag? Inte särskilt men iaf viktigt för mig ;) Jag har bjudit hem typ 7 tjejer te den 6e september så ska vi ha lite girlnight och kanske grilla elr ngt :), mkt trevligt.
Sitter och trallar på Hit the road Jack och det är bara Wilmas fel! men den e lite svänig :D
Imon börjar skolan igen-på riktit, dom senaste två dagarna har vi ju bara typ lekt. Inte så trevligt nej.
Såg en superfin pennkjol på lindex när jag va där, kolla bilden ;) 299 kronor kostar den Vill ha!
Det va nog allt ha det superbra!
pussar
Erica                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0