Barnvakt..

Detta är hemskt, mina föräldrar har precis lämnat mig att ta hand om min hemska lillebror! Nu kanske ni tycker jag är jättetaskig men jag lovar, han är hemsk. Sitter för tillfället och försöker skriva en svenskagrej men det går lite segt, jag gör allt annat än det jag ska, någon som känner igen? Idag va det värsta hysterin i skolan för att jag sa att det va planer på att In Flames skulle besöka Spring break, typ bästa dan på året efter min födelsedag, julafton och innebandydan. Felicia, In flames största fan började nästan gråta likaså Wilma. Jag ska nog inte nämna något om mina backstadgespass... Men nu måste jag faktiskt plugga, men nu smsade tebbe ska bara svara först ;)
Hej svejs E

Kommentarer
Postat av: felicia

Ja sen när det blir säkert i fall dom kommer eller inte, och om dom kommer då, så kommer jag absolut börja gråta :D :D TJATA TJATA TJATA ERICA :D!

2008-11-03 @ 21:46:45
URL: http://felajsa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0