Elevensval!



        

                         Uscha bucha, tråkit väder det är ute.

Hejsan idaag är det tisdag och det vet typ alla som inte har bott under en sten elller liknande den senaste veckan. Nu har jag precis skickat iväg en teknikfördjupning till skolan som tog nästan exakt 2 timmar att skriva...
Men skit samma, imon är det onsdag det är elevensval (vilket betyder sovmorgon!) och Erik ska följa med mig hem! Perfekt dag om du frågar mig :)
På söndag är det konfermation och vi ska öva till ett luciatåg, och jag vet inte om jag orkar gå...
Och på fredag fyller Erik 14! Grattisgrattis♥ 
Och på lördag blir det kanske bio med honom:)
Men det va allt för mig, nu ska jag duscha.
PussE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0