För vi är tråkiga KALMAR!

                     

Och vem fick sm-guldet 2008? Jo det fick bönderna från Kalmar! Så jävla gutt! ca 7000 Kalmar fans va på platts på Örjans vall i Halmstad för att vara med när FF tog guldet! Det går inte att beskriva med ord vilken lycka det va att få rusa in på plan och se Rydström höja guldet, det är förjävligt bra jobbat killar, ni förtjänade dehär!
Ett plus till alla gulliga människor som stog och vinkade till alla 50 bussarna som drog från Fredrikskans 10.00 med destination Halmstad. Men gulligast va det nog när vi åkte hem och passerade Lessebo utanför Växjö, där de hade skrivit på en skylt, Kalmar FF vi älskar er! grattis till guldet mvh Lessebo. Sen va det ju den där mannen på bussen som hade huggt tag i micken och skrek:
- GE MIG ETT K!
-K!
-GE MIG ETT K!
- öhh okej? K!
-GE MIG ETT F!
- F!
- VA BLIR DET!
-KKF!?
- det blev lite fel där va?


Det va en dag jag inte kommer glömma, ff ni finns i Kalmars hjärta Grattis!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Imorgon är det innebandy dag lita på att det kommer kort, 8B ni kommer få lämna över kronan:D

Puss&kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0