Glasögonorm...

                                          
                                                      Havet

Hallojs, nu är jag hemma från allt vad skola& allt annat heter. Jag har fått reda på att min syn har blivit sämre men jag ska få nya linser, finaly! Någon mer som har fobi för optiker? Hahah jag tycker dom är jätteläskiga... 
Imon är dagen helt okej i skolan, Syslöjd, bio och sen luncha i stan och sen 2 lektioner till men iaf :P
Usch jag ska inte snacka en massa plugg men håll tummarna så kanske jag får godkännt på mitt spanskaprov.
Och tack gode gud jag ska till Halmstad och kolla Kalmar FFs sista match! Det har inte blivigt några bilder på sistone men gott folk håll ut min kamera är bara lite cp..
Jag har anmält mig till Falkenbergsskolans luciatåg 2008, om det blir för många som vill va med så blir det en audition, undra va man ska sjunga då, om man överhuvudtaget ska sjunga? Aja den dagen den sorgen.
Nu ska jag skriva klart en Halloween dikt till engelskan, sen ska jag kika lite bloggar puss.


Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0