Helg!

Tjabba klockan är 19:32 och det är fredag! Jippie dagen har varit toppen matteprovet gick jättebra alla läxor är gjorda för nästa vecka. Imon blir det kanske siri om jag inte ska till pappa, sen på söndag så håller vi tummarna! Kalmar FFs sista match. Min kamera funkar igen ni får lite bilder;) Här kommer lite hur veckan har sett ut:

Veckans låt: Hm jag får nog säga December flower-In flames
Veckans knäppaste: Lena gardell, vilket skämt!
Veckans godaste: Pastasallad på graffitticafeet.
Veckans bästa: Erik tebrell!
Veckans värsta: Luuukas portchile, jag hatar dig!
Veckans roligaste: Jonathan Albinsson
Veckans gulligaste: Lillebror.
Veckans prov: Spanska- matte

(observera att det kan ske ändringar)

Här är några bilder:



Ha en bra helg puss E

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 22:26:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0