Och det är full fart mot helgen!

Grattis Erik Tebrell! 14 år idag:)
Fredag idag vilket betyder att det är taccokväll idag med mamma, max & oliver & att det är full fart mot helgen såklart:)
Idag va inte Jonathan i skolan och han har typ inte varit sjuk sen dagis, värt att skriva upp. Det blev att folja med Siri hem från skolan, vi åt mackor & te och snackade om allt mellan himmel och jord. Det är så det ska va!
Imorgon blir det att fira Erik & på söndag så kanske jag ska vara i kyrkan hela dagen....
Jag kan meddela till folket att min kjol som jag har sytt i skolan är 112,87% klar. Bild på den kmr.
Usch jag vet jag har inga bilder men håll ut det kmr.
Herregud är jag dum elr? Det kom snö inatt! Och Erica älskar snö, mkt snö. Jag har fått julkänsla och vill att julafton ska va nuuuu! Sen nyår då och sen kan vi ta sommarlov igen :)
Nu ska jag gå ut och springa med hunden
Tjingeling E♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0