Och ngn sa att man blir snäll av pepparkakor...

Hejsan klockan är 19:18 och det är lördag den 22 Novenber 2008. Idag har jag suttit barnvakt åt Tanja, 10 månader gammal tjej som somnade efter 5 minuter...
Varit hos Erik har jag också och ätit födelsedagstårta, mysat & vatt social. Nu har vi gäster & jag har ingenaning varför jag är hemma, mamma ville väll att jag skulle se snäll ut och ta hand om disken typ. Så nu sitter jag och har snart ätit upp en hel burk med Annas pepparkakor & jag känner mig inte ett dugg snäll. Fast Jossankusinen kommer snart så det är rätt lugnt. Imon blir det nog konfa hela dagen, vi ska typ öva till Lucia-.-
Ha en supermysig lördagkväll!
PussE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0