Och så va det onsdag.

                                                                                       
                                                                                
                                                              
Hallojs :) Vet ni vad jag har kommit på? Att jag måste börja jobba i skolan för betygen kommer snart.... Någon jag känner, inga namn nämda har mvg i engelska, matte, no, svenska & so. Hur orkar man? Någon som vet hur man gör? Tacksam för svar:)
Jag måste bara skriva att jag älskar min mormor, hon anlände till Dunövägen för ca en timme sen, och vad gör hon? Städar mitt rum! Efter ett tag fick jag så dåligt samvete att jag sa att hon skulle sluta. men hon va som fastklistrad vid dammsugaren.
Nu när man går hem från skolan så är det mörkt som i en säck, får ta ficklampa imorgon...
Jag har prov i no på fredag, metanserien. Vem bryr sig? Asså seriöst vem kommer använda det när man är typ 40? usch bara en massa onödigt plugg.
En tjej som jag saknar enormt är min alldra bästa vän Ellen! Vi får träffas i helgen eller något :)
Nu ska jag gå och slita dammsugaren ur händerna på mormor:)
Ha en kanonkväll
PussE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0