Shape up!

Okej den här dan har börjat så jävla meningslöst! För det första är det söndag, vilket betyder att det är sista dagen på lovet och skolan börjar imon, sen är det ingen som vet om det är Konfermationsträff idag, mina besökare på bloggen bara sjunker och nu har jag asont i huvet & feber och klockan är bara ett, halleluja!

Veckans viktigaste händelser:
Måndag: -
Tisdag: Svenska redovisning på en bok som jag inte har skrivit ett dugg om!
Onsdag: Spanska prov, optikerns klockan 3
Torsdag: Bio med klassen, lite kul får man ha ibland!
Fredag: Teater?, matteprov, skriftligt läxförhör SO!
Lördag: -
Söndag: Kalmar FF ska hyllas på stortorget! Mkt viktigt!

Så ser min vecka ut plus en massa annat, men pussen på er jag tror jag ska gå och lägga mig ett tag..

Kramar Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0