Sjuk...

                                  
                                    
                                        

Hejsan idag är Erica sjuk och jag har jättetråkigt, det känns som om jag har typ 78 förkylningar eller ngt. Bruno mår iallafall prima & vi va ute och tog en promenix för en stund sen.
Jag har fått en sån jävla julkänsla och jag vill att det ska bli julafton nu!
Idag missade jag simhallen och första luciaträningen i skolan...
Imon så är det Onsdag och då ska jag träffa Erik & ha teknik.....
Nu ska jag gå och kolla disney channel typ-.-
See ya
Erica♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh så tråkigt att vara sjuk. Vi hade åtta sjuka i vår klass häromdagen så det är inte konstigt om man blir sjuk. Jag var på liseberg förra helgen och herregud vilken julkänsla. Det är supermusigt åk dit om du inte varit där någon gång det är verkligen värt pengarna. Krya på dig Hälsningar Lollo <3

2008-11-26 @ 15:54:01
URL: http://thatslollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0