Tävling!

                  

Hallojs igen, surfade runt bland lite bloggar och fastnade för en blogg som hade en tävling. Bloggen är skriven av en 13 årig tjej som heter Lisa Chen, och ska jag vara ärlig så tar hon världens finaste bilder! Vill du kolla hennes blogg klicka här. Men ja så va det ju den här tävlingen då och jag fastnade lite för den, om man vinner blir man illustrerad av Lisa som är superduperduktig så självklart ska du va med och tävla, klicka här 
Nu får jag nog gå och ta hand om min lillebror som just vaknade...
puss E

Kommentarer
Postat av: SensationalDesign

Sugen på ny design till bloggen? Bloggdesign-auktionen pågår fortfarande och nuvarande bud ligger på endast 20 kronor! Om du vill ha en unikt stylad design enligt DINA instruktioner kostar det bara 50 kronor!

2008-11-04 @ 21:39:05
URL: http://sensationaldesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0