Lycka är verklighet:)

                                 Före

                            



                                      Efter


                            



             Och den ska igentligen se ut såhär:


                            


Hejsan :) nu är jag hemma och har precis ätit en av mormors goda lussebullar & bråkat med syrran. Idag har jag haft  sysöjd och jag broderar en liten tomte till mormor i julklapp (se bilderna) Men jag tycker inte att jag kommer någonstans:P  
Idag har dagen i allmänhet bara varit seg...Huvudvärk, förkyld & väntan till julafton. Julkalendern börjar snart! Någon som vet vad den ska handla om?
Imorgon är det fredag och då ska jag till pappa & träffa mina girls! Och på söndag så kanske jag och Erik ska träffas :)
Förresten, mamma är ju i stockholm och hon köper julklappar till mig där! Tack mammi.
Här kommer lite fler bilder från plugget. Ha en mysig kväll:)
PussE♥

 
                                         Syslöjd


                                                                
                                      





                                          Isabelle som pluggar:

                                        

Kommentarer
Postat av: Fia

Heej! :)

Tack! Du har en jättefin blogg tjejen!

Går du på norrstrandsskolan måntro? Tycker jag känner igen sysalen ;D

2008-11-27 @ 20:36:24
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Angelina

Fin bloggg du har :)

2008-11-28 @ 07:52:35
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0