We trust-In flames

      

                               Ge mig sommar, ge mig det nuuu!

Hallojs idag är det tordag jag har precis kommit innanför dörren efter att ha varit och kikat in nya Gina tricot i stan, (och andra affärer med såklart). Det blev ett par jeans, en kofta och så lämnade jag in mina skor för dom måste klackas om-.-
Imorgon fredag, fyller Nils, Erik, Matti Tebrell 14 år Stoooort grattis, hahah du får se vad du får Erik....
Imon är det även brandskydds-utbildning för årskurs 8 i en och en halv timme! Det betyder att vi, hm... missar svenskan&matten!
Sen imonkväll kommer min saknade bror hit, på lördag kanske myskväll med Erik och på söndag konfermation nästan hela dagen. Folk säger att man ska leva livet när man är barn, jag har inte tid...
Nu ska jag lyssna på In flames- We trust och längta till helgen.
Ha en supergo torsdagkväll
PussE♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0