I never thought I was the one

Tjabba, tisdag idag och vädret är jättefult. Snart ställer vi om till vintertid och då kommer jag få gå till skolbussen med ficklampa och det tkr vi inte om! Skolan idag va tråkig som vanligt, jag hade en hel timmes lektion med Becca & Agnes om att blogga. Det va kul så snart kanske vi ser två bloggar till här i världen. Imon är skoldagen helt okej 4 lektioner tro jag och slutar 14:10. Sen är det musik med ju! Jag och min tjejgrupp ska spela upp Stand by me för resten av klassen och får man såga att vi rockar elr?  
Usch nu är vi inne på skolan igen, idag va David här och vi kollade på film och snackade om allt möjligt han är så go den pojken<3
Jag jobbar på fixa designen på bloggen, men så ska man ju ha tid till det också och just tid har jag inte så mkt av just nu...
Men det kommer ju ett höstlov snart och då jävlar ska det hända saker!
Jag måste snacka med mamma om att åka till stockholm hm, för er som undrar så ska jag åka upp och hälsa på min farbror och kusin.
Nu sitter jag här och gäspar, igen!

Gonatt på er

Kramar Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0