Jag älskar er tjejer!

                 

Jag har grubblat lite idag och kommit fram till vissa grejer, inte meningen med livet eller så och inte vad som händer efter döden. Men jag förstår nu vad äkta vänskap är. Det har mina vänner hjälpt mig med, så jag måste skriva ett par fina rader om dom:

Ellen Bernestrå
Det finns ett ord för Ellen såjävlafuckingunderbar! Jag skulle aldrig med ord kunna skriva hur mycket jag tycker om den här tjejen. Vi har gått igenom så himmla mkt tsm både bra & däligt och jag älskar henne mer än något!

Emelie Lambert
Jag skriver samma sak här som på Ellen.Jag är mållös, jag har däremot inte kännt Emelie lika länge ungefär 1½ år. Men det räcker för att älska den här flickan, du är underbar & helt jävla unik!

Wilma Edberg 
Det finns fyra ord för Wilma, så cool,bäst & Sötast! Wilma betyder mycket!

Felicia Holm
Jag måste skriva att Felicia är en av de roligaste personerna jag har träffat, Du är bäst!

Isabelle Sigfridsson
Isa är världens sötaste tjej och en som betyder väldigt, väldigt mkt för mig. Men både Isabelle och jag vet att vi har börjat glida ifrån varanda, och jag vill verkligen inte det. Isabelle jag älskar dig<3


Tjejer om ni läser dehär ta åt er, ni kommer alltid stå skrivna i Erica Fredrikssons hjärta. Jag älskar er allihop!

Kommentarer
Postat av: Ellen

åh erika, vi älskar dej med <33

2008-10-27 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0