Mysmysmys:)

Tjo, nu sitter jag här trött som fan efter att ha varit ute och gått med David och hans supersöta hund Chico. Imon blir det filmkväll med David och Simon :)
Nu har jag bestämt mig att jag ska ta tag i mitt liv och börja skriva dagbok!, okej jag har precis kollat på Bridget Jones Dagbok.:D Men jag ska faktiskt börja skriva dagbok så länge jag orkar och kommer ihåg iaf;)

Planer för helgen:

Fredag: Skriva klart inlägget, surfa runt lite på nätet och sen gå och sova:P

Lördag: Stan måste köpa nya skor! Sen blir det filmkväll med snyggingarna<3

Söndag: Kyrka, Gud och Jesus hela dan lång -.-

Japp så ser min helg ut ;) Nu tror jag att jag ska gå och sova, shit klockan är ju bara 19:38!
Aja Pusspuss<3

Love Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0