Nattinatti

Tjo nu har jag varit hemma ett tag och ja ska fatta mig kort:

* Bion sög, Samuel kunde inte sitta still så man fick springa och jaga han i en timme.
* Basketen med Kajsa va kul, men jag skulle kunna strypa tränaren asså, så jävla dum i huvet!
* Cykla hem dusch och sen så sitter jag här...

Imon ska jag va minestrant i kyrkan! Det betyder att jag måste gå upp typ halv 9 -.-  Lita på att jag kommer ta en massa kort.
Sen fyller mamma år också så det blir kalas för hela slanten!
Och sen blir det nog att sova med Lambert.

Men nu ska jag gå och göra ngt annat.

Puss & kram Erica


Kommentarer
Postat av: jenny

haha småbröder är fina!

2008-10-26 @ 14:10:45
URL: http://jennitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0