Nu har jag kommit över det..

jag börjar se livet från den ljusa sidan, slutat se dig precis innan jag somnar.. men du finns i mina drömmar då & då.. jag brukar inte komma ihåg vad jag drömmer om, men ibland ploppar du upp i mitt huvud, och jag stannar till och tänker tillbaka på alla minnen allt vi sa till varandra..

Det är så skönt att jag inte tänker på dig lika ofta längre.. jag saknar ju naturligtvis dig.. OSS framför allt, men jag har börjat inse att det kanske aldrig blir vi igen, och att jag trots allt kanske förtjänar något bättre, en person som bryr sig om mig.. som älskar mig för den jag är. Men jag önskar dig all lycka i världen!


Jag älskar dig fortfarande, men kanske inte på samma sätt..


Kommentarer
Postat av: kajsa.

oliveR?

2008-10-14 @ 20:28:09
URL: http://felajsa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0