Sometimes, I belive in me!

Klockan är nu 15:25 och jag har vatt hemma ungefär en halvtimme -.- slutade 14:10 liksom... Jag hatar att bo på landet!
Idag ska jag ringa farbror min och se om det blir en liten resa till huvudstaden! Siri ska åka på måndag så då kanske vi kan åka tsm. Spelade upp idag på musiken gick bra faktiskt, jag kan ärligt säga att av tre grupper så va vi bäst!
Ska snart gå ut och ta lite kort det har blivit lite för lite bilder på sistone.
Jag fick G på no-provet!  Jag är så lycklig, haha det låter kanske skitkonstigt att jag blev jätteglad över ett G men provet va verligen skitsvårt!
Imon är det en go dag i skolan massa långa raster.
Men nu ska jag ut och fotta skiver mer sen

Tjingeling Erica

Kommentarer
Postat av: Ellen.

emelie, du & jag skulle ju åka upp...? :(

2008-10-22 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0