Somtimes I am happy

Tjabba, tjena & hallå Min mogon börjar med en gåta:
Vad är det som är luddit, smakar ludd men ändå inte är ludd?
Svar: Min nallebjörn

Idag har jag sprungit på stan med Ellen, räddat livet på henne två ggr och skrattat så jag börjat gråta. Kort sagt en vanlig dag med Ellen. Jag köpte hårfärg, en senapsgul tunika och lite smink. Imon ska jag klippa mig kortkortkort! Ni får se bilder imon;)  Imon blir det stan med mamsen först till optikern, måste skaffa nya linser, sen vidare till läkarn (astmahelvetet!) och sedan blir det klipptime. Och sen tar jag mitt pick&pack och drar hem till min far.

Det va allt för denna gång nu är jag så trött så jag somnar.
Pussen&kramen Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0