Söndag.

Tjabba idag är det söndag & det vet du nog om du inte har bott under en sten elr ngt liknande. Sova till 11 hade ju varit skönt, men jag släpade mig upp vip halv 10 för att åka till kyrkan. Man får ju int dissa gud då blir han säkert skitförbannad. Så det va asså kyrkan och Wilma va minestrant, mkt söt i en förstor hm...vi kan kalla det klänning.
Nu sitter jag här och laddar hem Limewire, jag vet jag är seg men bättre sent än aldrig.
Imon har jag No prov och jag fattar inte ett dugg så det är som det ska va. Jag har bestämt mig, gott folk jag ska klippa page! Nu ska jag gå och ta ett lånngt skönt bad, snart är det höstlöv!

Pussar på er alla!
Erica








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0