söndag

Hejsan, hemma från kyrkan nu :) det va faktiskt helt okej, vi fikade och lekte lekar typ;)
På höstlovet ska jag va minestrant (inte den blekaste om hur det stavas?) med David, Simon och Linn, helt okey :)
Igentligen borde jag bara resa på röven och gå och läsa men jag pallar inte -.-
Imon blir det Elevens val, vilket betyder att:

* Sovmorgon till 9 (jippie)
* Boxning på morgonen, se upp jag kommer slå ner er alla!
* Luncha någonstans i stan
* Vidare till Gymnasten för att springa runt.


Så ser min dag ut imon, några frågor? Trodde väll inte det.
Jag har för tillfället en knallrosa mobiltelefon efter som min hade bestämt för att strejka, så på sikt blir det nog en ny mobiltelefon.

Det var nog allt från Erica

Hasta la vista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0