Teardrops on my guitar

            FÖRE                                                       EFTER
                       


Hejsan :) har varit hos pappa igår och idag, mkt trevligt hade jag med mina gamla gettokompisar.Jag va inne hos grannen som satt och höll på med ett bildprogram på datan, jag fick adressen och sprang genast hem för att testa.Askul verkligen! Adressen är www.taaz.com du tar ett kort på dig själv (funkar bara för tjejer) men sätt upp håret först! Sen laddar du upp bilden And you'r ready to start:) Man kan fixa smink & olika ögonfärger och hår och lite till:D.
Kolla bilden vet att håret ser jätteoäkta ut men skulle jag passa i det? funderar på att klippa så....
Idag är det Kanelbulledagen och jag har inte ätit ngn :O Kom ihåg: ät en kanelbulle, det är bara kanelbulledan en gång om året ju!
Nu vet jag inte vad jag ska göra funderar på att ringa Oliver få se;)
Imon blir det mormor&morfar med kusinerna superkul! ;)

Ha en superbra kväll Love Erica


Kommentarer
Postat av: felicia

Du skulle vara otroligt fin i sånt hår erica ! Fast du är ju alltid fin förstås :D

2008-10-13 @ 21:25:02
URL: http://efliciaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0