Tråk Tisdag:)






                                           

                                            Kalmars sötaste flicka?
                                     Javisst, namnet på henne är Wilma

Snark snark snaaark! Typ världens segaste dag idag, ont överallt sen boxningen, upp över öronen med läxor och G++ på engelskaprovet?
Jag tror att jag ska köpa uggs faktiskt, får suga på den ett tag.
Becca är tillbaka! Svart som fan och så drar hon den, jag har inte solat :D  Hon hade haft det bra i Cypern iallafall och det är ju huvudsaken även om det va lite trubbel med Cyperns getter.
Igår kom skolkatalogen, till typ alla andra i Sverige förutom mig för att jag hade glömt beställa den -.-
David stackarn fick gå hem idag för att han hade världens nackspärr efter boxningen, krya på dig!
Jag va inne på www.nelly.com igår och hittade en massa fina saker, ska bara få ihop pengar till det först...
Men herregud det hade jag ju nästan glömt! Idag får Jossan komma hem från sjukhuset efter sin operation, grattis gumman!
Nu ska jag gå och titta på min och Lisas egna tvsucce "Lantisar söker liv"  Huvudroller? Lisa& Jag såklart;)

Det va allt från mig, ha en bra kväll

Pussar Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0