Gummistövlar

För typ 2 år sen köpte jag ett par rosa skitcoola gummistövlar som jag typ aldrig använt och nu hittade jag dom och provade dom såklart ;) och dom passade! Ett par 37or på mina jättefötter:) Så nu får det regna så mky det vill för jag har gummistövlar! Imon ska jag ha musik:D (veckans roligaste typ) Agnes på synt,Becka&Isa på gitarr och jag på bas (och så sjunger jag) ;)
Jag hatar igentligen svenska låtar men städade ut lite lådor som stod och skräpade någonstans och då hittade jag en singel från åhlens (29kr prislappen sitter kvar!) med Daniel lindström, när va det han vann idol? typ 2003 elr ngt:P
Men iaf så blev jag förälskad i den låten den va så fin på något sätt, låten heter Någon sorts verklighet och är typ högst upp på min topp 10 lista just nu :)
Jossan min älskade kusin, ska operera ryggen på sin födelsedag och asså gumman jag vill bara säga att jag lider med dig älskling<3

Ha en bra kväll&godnatt  Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0